Finally

I dag är dagen då jag blev ett med resten av världen.
Idag hämtade jag ut min iphone 4.
Kände mig som ett barn på julafton. Total lycka!
Skyndade mig hem och eftermiddagen och kvällen har
gått ut på att försöka förstå mig på den.
Tur man har Alex här på besök.
Killen som kan allt från mat, datorer, sjukvård
till hur man får nagellack att sitta så bra som möjligt.
Ett levande uppslagsverk.
Nu ska vi se film. I rymden finns inga känslor blir det.
Sessan sover, vilket hon har gjort hela dan. Trött tjej!
Trött jag med. Blev nämligen väckt av 2 stycken som vinglade
in runt 3 i natt. Alex och Ida heter dom. Inte varje natt man
delar säng med exet och hans nya tjej.


Perfection x2


Finally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0