Home is wherever I`m with you

Natten som var den var den bästa på länge. Längtat så fruktansvärt
efter att få somna till ljudet av min snarkande lilla prinsessa.
Vaknade i morse och har aldrig någonsin varit mer tacksam
över att få skynda mig att gå ut på "morgonsvängen".
Hur kan ett sånt litet knyte få en att känna sig så varm inombords.
I dag har jag varit ledig och dagen har spenderats med Alex och Sessan 
och den har bestått av massa mys som bl.a shopping, middag och nu i
kväll kom Alex lilla date Ida hit på en öl och lite skitsnack.
Jag är nog världens bästa ex. Inga konstigheter,
livet går vidare och man ska vara rädd om de man håller varmt om
hjärtat. Nu har de precis åkt mot söder för en öl eller två.
I soffan sitter jag och beundrar den vackraste varelsen på jorden.
Hemma har aldrig känts mer hemma än nu, och det är just för att....

Home is wherever I´m with you





Alabama, Arkansas, I do love my ma and pa
but not the way that I do love you
Well, holy moly, me oh my, You`re the apple of my eye
Girl I never loved one like you

Oh, Home let me come home
Home is wherever I´m with you
Oh, home , let me come home
home is wherever I´m with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0