Long time no see

Blogg uppehåll i brist på nöjen, men nu är det dags igen.
Blev en snabb visit till Sundsvall helgen som var.
Medina spelade på Stadshuset, och då Medina praktiskt taget ÄR
jag och Alexandra, så kunde hon inte överleva kvällen utan mig så...
hon betalade hem mig. Underbara människa!
Fantastiska dagar som innehöll det mästa som ett Sundsvalls besök ska göra
som tex....


Efterlängtade vänner
     

Taxiresor                                   
   

Marmaris Pizza
 

Vin i mängder                                            Tjejsnack på morgonen
   

Och självklart middag på Allstar

 

Inkl Dessert a`la special



Tack till alla er som va me...
Alexandra, Dennis och Felicia
Alex och Sessan
Janni och Meja
Frida, Lilly och Linnea


Hemma nu i Sthlm igen och jag måste nog säga att...
Sundsvall är vackrast i backspegeln.

Long time no see


Kommentarer
Postat av: Bästis

Awwww.. sjukt va mkt du lr vi hann me ändå;)! Va en grym helg o ja saknar dig redan nåt så sjukligt=(.. men ja lr vi ska försöka komma ner asap!!! Jo älskar bilden på Dennis när han sitter o äter...elle? Min snygga charmör;).. Tack för att du kom upp och fick mig känna mig hel igen.. den e inte som den ska va utan dig.. men men ja vänjer mig;)! kärlek <3

2011-02-22 @ 16:04:15
Postat av: Lilli

Så himla kul att du kom hit i helgen lillefis!!

2011-02-22 @ 17:28:55
Postat av: Mariel

Hahaha fy fan vad min pappa skulle bli nöjd över att hans uttryck lever vidare:)

2011-02-22 @ 18:04:01
URL: http://tinamariel.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hahahaahah ja Mariel. Pappa Billy har sagt en del bra kommentarer. Var bara tvungen att sno denna. Kändes som det enda rätta :)

2011-02-22 @ 19:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0