Shopping

Fredag i dag och LÖN! Hur spenderar man bäst en sådan dag?... Jo på stan.
Träffade upp Mariel och sedan va det shoppingen i full gång.
När jag klackade hemöver kändes det som att fötterna blödde, men det e väl så det ska va.
Efter 5 timmar blev de det här som fick följa med hem...

 Massa skönhetsprylar som b.l.a Kokos doftande bodylotion och parfym


Guld klocka (Ur och Penn) endast 200:- love it!


Topp från Monki 200:-





Tänkte även passa på att visa några smakprov på vad jag investerat i sedan jag flyttade ner då jag nu har en kamera som fungerar som den ska.


Vit stickad tröja (Kapp Ahl) 279:-


Kort stickad tröja (H&M trend) 399:-


Kort tröja/jacka (H&M trend) 399:-


Korsett (Kapp Ahl) 249:-


Nu ska jag fortsätta min kväll i soffan med Trudie, grönsaker och dip, massa mysigt tjejsnack och hårfärgning. Min utväxt är GROTESK med stora bokstäver, men efter i kväll är den borta och mitt hår kommer vara ljuvligt chokladbrunt, precis som det ska va.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0