cinnamon

Har blivit beroende av kanel. Underskattad krydda.
Har en ny frukost favorit. Fil med skivad banan, branflakes och...
Kanel i mängder!!!. Testa... U will love it!
I  morse blev jag väckt av att Hötorget ringde. Klev upp med glädje och
jobbade 10 till 19. Mycket folk och bra drag i butiken.
Det märks att lönen kommit.
På lunchen var jag även på anställningsintervju. Mycket trevligt!
Vart säger jag inte, det visar sig senare om det blir aktuellt.
Nu hemma och förbereder mig mentalt för att ta tag i städning.
Hur lyckas jag???  När jag blir rik, och då menar jag verkligen NÄR jag blir rik
ska jag ha en som min bror hade uttryckt sig....cleaning bitch.
Man måste ha varit med på våran Greklandsresa för några år sen
för att förstå det roliga i den frasen.
Nä mina vänner nu e det dags att ta tag i missären här hemma för i
morgon anländer en hemlig gäst.

Först laddar vi med en kopp kaffe kryddad med....



 Cinnamon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0