New week... new guests

I dag lämnade Hanna casa de Angelica för att åka hem till Sundsvall.
Kvar är jag trött och sliten efter helgens aktiviteter.
I lördags blev jag inringd på jobb på Hötorget 10 till 18.
Stressade hem efter jobbet och gjorde mig ordning för en utekväll
med tjejerna. Hanna, Mariel, Trudie, Sophie och en vän till henne.
Började kvällen hemma hos Sophie och sen bar det av till
Amba, Sture och kvällen avslutades på Hells.
Hade sjukt roligt och olidligt ont i fötterna då jag och Hanna
klackade hem runt 5.
Gårdagen spenderades till 90 % sovandes sen bar det av till
Hemmakväll för att ladda upp med godis och film.
Bröderna Karlsson blev det. Helt ok rulle faktiskt. Kan rekomenderas. 
Är det bakis söndag så är det, så middan bestog av varma
mackor och o`boy men inga var nöjdare över det än jag och Hanna.
Dagen i dag har bestått av jobb på Hötorget igen, kom precis hem och ska
snart åka in mot centralen för att möta upp nya gäster, och inte vilka gäster
som helst. Alex och min lilla prinsessa. Total lycka!!!

Welcome...



my new guests


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0