One down, one to go

I går hämtade jag efterlängtat upp min kära vän Hanna vid tåget och
sedan var kvällen i full gång...
Drog till Ljunggrens på Söder där vi drack oförskämt billig öl.
Gillas skarpt!! Tack J om du nu läser detta.
Även Trudie gjorde oss sällskap.
Mycket trevlig kväll måste jag säga.
Sitter i skrivandets stund med en mega stor kaffe och laddar
inför dagens jobb. Hötorget 10-18.
Hanna sover och jag kan inte ljuga och säga att jag inte är
lite smått avis.
Men men... är man hardcore så är man... elle?
I kväll är det tjejfest hos Sophie. sen får vi se vart våra
klackar leder oss. Kan bli en tuff helg men det är bara att bita ihop,
och det gör jag med glädje.

One down.....



One to go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0