What happened ??

Ja vart ska man börja....
Gårdagen är ett frågetecken. Har suttit i telefon med Trudi och försökt
sätta ihop pusselbitarna utan något vidare resultat.
En kväll som skulle spenderas hemma i soffan med film och chokladollar
slutade helt oväntat med en tur hem till Micke där det bjöds på vin, öl och
för att inte glömma... GLÖGG!
Varför vet jag inte men runt 1 bestämde vi oss för att göra Söder.
Visade sig att hela Söder va stängt. ?????
Trodde jag flyttat till stan som aldrig sover, men ICKE!
Besvikna klackade vi vidare och sen e det bara massa frågetecken??????
Om vi åkte från Söder vid halv 2 och det enda stoppet på vägen hem var
Mc Donald`s där vi dödade ca 30 min. Hur i ¤#&%@# kan klockan vara halv 5 när vi kom hem???
Hur som helst så hade vi det sjukt trevligt och efter denna kväll har jag
och Trudi interskämt som räcker för 1 år framöver.

So far so good, but then....



What happened???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0