Back??



Efter att sappat mellan alla kanaler, läst alla bloggar jag kan komma på, druckit 3 Powerking, spelat 5 omgångar alfapet och pratat med Trudi i telefon i 1 timme så kom jag på att jag har ju en blogg!
Evigheter nu sedan jag skrev ner mina känslor och mitt liv och tänkte...
vaför inte? 
eller jag vet inte....
Bjuder på ett inlägg nu iaf

Mycket har hänt sen senast. sommaren har kommit och gått men ska försöka samanfatta den lite i små ord så gott det går...

 Nytt jobb, slutat mitt jobb, av med lägenheten, blivit sambo med Trudi, väldigt mycket guitarr hero,  träffat massa nya vänner och fina människor (ni vet vilka ni e), haft aldeles för många AW, tappat plånboken 2 gånger, varit i Falun av alla ställen, solat, badat, suttit i polisförhör och blivit 14 för en kväll.
Ungefär allt man inte ska göra då man heter Angelica och är 29 år.

Nu är sommaren över och nu ska jag göra om och göra rätt...

Skaffa ett jobb, ny lägenhet, umgås mer med mina vänner, gå ut mindre, försöka börja träna igen och sist men inte minst rannsaka mig själv och inse mitt eget värde.



Bjuder på några fina minnen i bilder


      Midsommar

 
    Grönan                              Balkong mys


    överraskningar

 
 sundsvalls vesit                             sol, bad, rosè
                                                

Får se om bloggandet håller i sig, om inte annat så var jag...

Back for a second




Kommentarer
Postat av: Majs

Welcome back!

If only for a second:)

Ååå vad jag hoppas att Bleng kommer tillbaka! You only need yourself. Har du det så klarar du allt! Puuuus

2011-09-06 @ 06:44:53
URL: http://tinamariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0